Rachunek Bankowy- duplikat legitymacji /duplikat świadectwa
Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej
1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej.
2. Do wniosku należy dołączyć :
- podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia)
- potwierdzenie wniesienia opłaty (wydruk potwierdzenia przelewu bankowego)
3. Opłata za duplikat legitymacji szkolnej wynosi 9 zł.
4. Termin wydania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia wniosku.
Nie ma możliwości dokonania wpłaty w sekretariacie szkolnym.
W tytule przelewu należy wpisać: wpłata za duplikat legitymacji szkolnej imię i nazwisko ucznia wraz z adresem.
Należność proszę wpłacić na rachunek bankowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach: 22 8619 0006 0020 0883 5655 0001
Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce oddział w Myślenicach
Zasady wydawania duplikatów świadectwa szkolnego
1. Pisemny wniosek do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego
2. Należy uiścić opłatę za duplikat świadectwa w wysokości 26,00 zł na konto szkoły:
Rachunek bankowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach: 22 8619 0006 0020 0883 5655 0001
Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce oddział w Myślenicach
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Myślenicach ul. Zdrojowa 16 A, 32-400 Myślenice
W tytule wpłaty należy podać: imię i nazwisko, adres - wpłata za duplikat świadectwa
3. Termin wydania duplikatu świadectwa do 7 dni od momentu złożenia wniosku.