Rachunek Bankowy- duplikat legitymacji /duplikat świadectwa

Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej

1. W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej.

2. Do wniosku należy dołączyć :

     - podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia)

     - potwierdzenie wniesienia opłaty (wydruk potwierdzenia przelewu bankowego)

3. Opłata za duplikat legitymacji szkolnej wynosi 9 zł.

4. Termin wydania duplikatu legitymacji do 7 dni od momentu złożenia wniosku.

 

Nie ma możliwości dokonania wpłaty w sekretariacie szkolnym.

 

W tytule przelewu należy wpisać: wpłata za duplikat legitymacji szkolnej imię i nazwisko ucznia wraz z adresem.

 

Należność proszę wpłacić na rachunek bankowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach: 22 8619 0006 0020 0883 5655 0001

Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce oddział w Myślenicach

 

 Zasady wydawania duplikatów świadectwa szkolnego

 

1. Pisemny wniosek do dyrektora szkoły o wydanie duplikatu świadectwa szkolnego

2. Należy uiścić  opłatę za duplikat świadectwa w wysokości 26,00 zł na konto szkoły:

    Rachunek bankowy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Myślenicach: 22 8619 0006 0020 0883 5655 0001

    Małopolski Bank Spółdzielczy w Wieliczce oddział w  Myślenicach

    Zespół Szkolno-Przedszkolny w Myślenicach ul. Zdrojowa 16 A, 32-400 Myślenice

    W tytule wpłaty należy podać: imię i nazwisko, adres - wpłata za duplikat świadectwa

3. Termin wydania duplikatu  świadectwa do 7 dni od momentu złożenia wniosku.